Placa de beton

După ce am pregătit bine terenul, am comandat beton de la o firmă din zonă, de această dată cu tot cu pompă, pentru a ne fi mai ușor.

IMG_20160505_164829

Aici nu sunt multe de zis. Totul a durat cred că 20 de minute, după care am plătit (în jur de 4.5mc) și toată treaba a fost gata, mai puțin o torențială neprogramată.

Noroc că m-am pregătit cu ceva folii, știind că vremea e cam instabilă.

IMG_20160505_185202

A doua zi, am dat jos folia pentru a vedea rezultatul:

IMG_20160507_112044

Placa a ieșit perfect, mai puțin partea în care au stat lemnele care au ținut folia pe perioada furtunii.

Prin urmare, cam asta a fost treaba cu fundația și placa de beton…

Un gând despre „Placa de beton

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.